Copilul meu este cel mai frumos


În perioada asta, când e atât de cald şi deja lumea nu mai poate să stea în casă, parcurile sunt pline. Văd bunici, părinţi, bone cu copiii. Şi m-am uitat şi eu, deh, la copiii care s-au perindat pe lângă fii-mea. Unii sunt scumpi foc, de-ţi vine să-i mănânci, nu alta. Dar alţii sunt normali spre urâţi.

Nu vreau să fiu cârcotaşă dar asta e realitatea. Mai ştiu că ăstia de nu sunt strălucitori când sunt mici ajung să fie foarte frumosi când sunt mari. Chiar cunosc o tipă de care fugeau toţi băieţii când era mică iar acum se bat pe ea.

Acum nu stau să analizez fiecare copil în parte, numai că mă gândeam zilele astea că fiecare părinte îşi vede copilul cel mai frumos. Şi până la urmă e normal să fie aşa, că doar e parte din tine, tu îl creşti, educi, înveţi, tu eşti permanent lângă el şi iei parte la fiecare schimbare din viaţa lui.

Sunt foarte mulţi copii care sunt exagerat de răsfăţaţi. Eu înţeleg că îţi iubeşti copilul, dar parcă nu mi se pare normal să-l laşi să facă ce vrea din tine. Eu nu sunt aşa cu Eva, deşi are şi ea momente în care crede că totul i se cuvine. Încerc să discut cu ea ca şi cu un om mare, îi explic totul şi ştiu că pricepe fiecare cuvânt. Că se preface că nu ştie despre ce e vorba, e altă treabă.

Azi în parc m-a enervat o mămică. În parcul  ăla sunt 2 leagăne şi se făcuse deja coadă. Erau vreao 3 copii care aşteptau la fiecare leagăn. Femeia respectivă îşi dădea copilul în leagăn de vreo 15 min. Încă 10 minute a stat să il roage pe copil să-i lase şi pe ceilalţi să se dea în leagăn. Copilul nu a vrut aşa că l-a mai dat încă 10 minute. Şi oamenii stăteau cu copiii în braţe că voiau la leagăn.

Mie treburile astea mi se par exagerate, să te milogeşti de copil şi să faci numai ce vrea el.
Sunt chiar atât de absurdă?

Posted on 19/06/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Pentru mine, toti copiii sunt frumosi… unii chiar mai frumosi ca fiul meu( fiul meu este a fost frumos si mic si acum mare 🙂 ). Si stii ceva? Nu mi-am dorit sa am copil frumos, am vreut sa fie doar placut :)Sa-ti traiasca fetita si sa te bucuri de ea!

  2. Nu cred ca esti absurda, insa prea multe nu pot spune deoarece nu sunt inca mama si nu vreau sa vorbesc despre ceva ce nu ma pricep. Pot spune doar ce am vazut la nepotica mea si anume ca este politicoasa si ascultatoare, fara a fi insa excesiv de timida. Cat despre frumusetea copiilor…eu cred ca toti sunt frumosi. Am fost la serbarea nepotelei mele si chiar ma uitam cu drag la ei, toti erau frumosi. Sunt si unii mai deosebiti, intr-adevar, dar nici unul nu mi se pare urat.

  3. BlueRiver, da, fiecare copil este frumos in felul lui. Eu voiam sa accentuez faptul ca orice parinte isi vede copilul cel mai frumos pentru ca e al lui, il iubeste si se mandreste cu el.Mihaela, eu ador copiii care sunt ascultatori, politicosi, care inteleg ce li se spune si care nu fac mofturi tot timpul. Atunci te poti mandri de ceea ce ai realizat ca si parinte.

  4. Nu ești… dar fiecare părinte își crește copilul cum crede și cum poate… iar dacă a făcut bine sau rău, va vedea și eventual pătimi la bătrânețe.

  5. Diana, da, asa este.

  6. Sigur eva e cea mai frumoasa !!:)..Iar voi pe unde va tot nutati,ha?..lipsesc si eu o saptamana de la blog si imi ia ceva timp sa va gasesc :))..oricum treguta tare tema :>..acuma fug sa schimb adresa in blogroll :>

  7. Paul, multumesc. Nu am apucat sa anunt pe toata lumea ca m-am mutat. Era in plan dar tu ai fost mai rapid. 😛

  8. @Eva nu e nimic..ma bucur ca vam gasit 🙂

  9. Nu esti absurda, sunt multi parinti care cred ca scapa mai usor de copii daca ii lasa in voia lor si fac mai rau, doar ca nu isi dau seama pe moment.

  10. Copiii stiu foarte bine cum sa fie adevarati santajisti :))) Doar ca puiul de om trebuie invatat ca el e copilul si tu parintele, si nu invers! Altfel, iese exact ce vedem pe la emisiunile gen Dadaca. :)))))))

  11. Si eu votez pentru Eva. Ca e cea mai frumoasa!!!!

  12. @Roscata da, stiu, copilul cand e mic vrea sa se faca numai ca el. Si nu numai atunci.@Margeluta ma ingrozea ce vedeam la emisiunea aia. Stiu ca in fiecare etapa din viata copilului trebuie sa stii cum sa comunici cu el, sa iti explici tot, sa te faci inteles pe limba lui. Nu sunt de acord cu promisiuni gen "iti dau x lucru daca faci nu stiu ce". Si nu mi se pare normal sa te rogi de un copil pentru ca va trebui mereu sa faci acelasi lucru.Ella esti o scumpa.

  13. Of, unii parinti nu stiu ca prin o vorba buna pot face mai multe decat printr-un gest. Trebuia sa ii spuna copilasului ceva frumos si copilul pleca. Solutia nu era sa-l ia pe sus sau sa il lase.Stiu asta, ca tocmai am iesit si eu din perioada copilariei :))…

Lasă un răspuns

