început de week-end


Mereu am iubit ziua de vineri. Pentru că după vineri urmează sâmbătă şi am 2 zile libere. Azi Eva are program scurt la creşă aşa că n-am mai ajuns la birou după ce m-am întâlnit cu un client. Nu pot să spun cum am ajuns la întâlnirea aia. E atât de cald încât simţi că te scurgi iar maşinile sunt tot timpul pline.

Nu e aer deloc. Şi nu-i înţeleg pe oamenii ăştia. De ce le-o fi aşa greu să închidă geamurile ca să se poata da drumul la aerul ăla condiţionat? 10 geamuri deschise nu fac faţă la 100 de inşi, sau câţi or intra într-un autobuz.

Vă doresc un week-end cât mai plăcut, cu mult soare iar cei care merg la bronzat să aibă grijă că se anunţă radiaţii periculoase.

Posted on 24/06/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. E mult, mult prea cald. Am avut si de umblat zilele astea pentru depunerea disertatiei, am stat la cozi, m-am inghesuit in aglomeratie…Deocamdata am terminat si eu cu aceasta parte, urmeaza prezentarea, saptamana viitoare. Pana atunci stau in casa, nu mai ies pe zapuseala asta.Iti doresc un weekend cat mai frumos, alaturi de draguta ta Eva!

  2. Roxy's blog

    week-end placut si tie:)

  3. @Mihaela, @Roxysa aveti un week-end minunat!

  4. Să vă bucurați și voi două de weekend.Poate se răcorește și o să poți ieși mai mult cu Eva. 😀

  5. @Diana, sper sa se mai racoreasca pentru ca este cumplit de cald. Am iesit cu Eva in parc pe la ora 19:00. Si tot era cald. Sa ai un week-end asa cum iti doresti. 🙂

  6. Ce mai puțea azi în troleu a transpirație. Vroiam să ies pe geam :))

  7. da..ce week-end insoric ca a anuntat ploaie pana miercuri :((…vreau soooareee 🙂

  8. Eu circul mai mutl cu metroul, mi-e mai usor si nici nu ma pierd prin Bucuresti. :)))

Lasă un răspuns

