Căsuţa mea de vis – Leapşa


Ella s-a gândit şi la mine şi mi-a pasat o leapşă, că tot m-am plâns că nu mi-a mai dat nimeni lepşe de făcut. E vorba de o căsuţă. Pe care mi-aş dori-o eu. E atât de frumos să visezi şi să îţi imaginezi că eşti acolo, la piscină, sau te relaxezi  într-un leagăn, sau pur şi simplu îţi bei cafeaua liniştit în grădină, sub mireasma florilor. Fiţi atenţi la pozele ce urmează!

Livingul ar arăta aşa, dar fără chestia aia sclipicioasă de lângă fotoliu.

Dormitorul ar arăta aşa:

Îmi doresc şi-o casă pe plajă iar acolo dormitorul ar fi aşa:

Baia:

Dormitorul Evei:

Mai vreau şi-un băiat pe viitor aşa că dormitorul lui va arăta aşa:

Sau aşa:

Dacă se va întâmpla să fie gemeni, vor avea un dormitor:

Mansarda:

Scara interioară:

Piscina interioară:

Grădina, de fapt locul unde-aş lenevi:

Unde s-ar juca copiii:

Iar din exterior căsuţa ar arăta aşa:

Leapşa merge mai departe la toţi cei din blogroll şi nu numai. Cine vrea poa’ s-o fure!

Posted on 06/07/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 18 comentarii.

  1. De vis sunt toate, avem cam aceleasi gusturi! 🙂

  2. Piscina exterioara nu vrei? 🙂

  3. Nu e in ultima poza? 😛

  4. exteriorul e…putin spus superb:)

  5. Superbe pozele..:)..am sa fac si eu leapsa cand o sa-mi vina ideile :> 😀

  6. Ce frumos te-ai gândit tu la copii. 🙂

  7. doamne, ce pofta mi-ai facut!!! si de copii si de casuta si de tot!deci vreau sa zic ca ne asemanam intocmai la gusturi, si casa si interioarele postate de tine sunt exact pe gustul meu.off, i want a home like that 😦

  8. @Roxy – si mie imi place.@Paul – apuca-te, ideile vin pe parcurs.@Diana – ador sa vad copiii jucandu-se in jurul meu.@Ana – ma bucur mult.

  9. Primele poze și ultima mi se pare foarte reci. AȘ prefera un mobilier mai prietenos 😀 O să vezi când o preiau 😛

  10. Ia sa vad… 🙂

  11. Super super :X

  12. you made me smile 🙂 arata misto!

  13. Imi place mult livingul si dormitorul din casa de pe plaja…

  14. Evergreen, si mie imi place. :PNice, ce-aş vrea o casă pe plajă.

  15. Faina casuta ta din vis! Ce mi-as mai dori si eu una! Dar mai e foarte mult timp pana sa se indeplineasca si visul asta, din pacate… O sa preiau si eu leapsa asta! 😉

  16. mansarda arara superb !!! si mie imi plac incaperile pline de ferestre. m-ai pus pe visat ❤

  17. Mărgeluţa

    Hi hi, am preluat si eu leapsa asta de la tine, tocmai am publicat-o pe blog. 😉

Lasă un răspuns

