Eva. Din nou bolnave.


Luni când m-am dus să o iau pe Eva de la creşă educatoarea mi-a spus că a avut febră şi că n-a fost în apele ei, n-a prea vrut să mănânce şi a fost mai retrasă. M-am gândit că nu are ce să fie aşa grav, că răcită nu e. Mi-au spus că fără aviz nu o mai primesc la creşă.


Luni seară a început să facă febră mare. 39 cu 8. I-am pus comprese cu apă rece pe frunte, şosete cu oţet în picioare şi supozitoare. Îi scădea febra dar urca la loc în 2-3 ore. Marţi am mers cu ea la medic. Are ganglionii foarte măriţi, din cauza amigdalei de care v-am mai spus. S-a inflamat şi ea şi o doare.


De luni nu a mai mâncat. Îi dau un antibiotic foarte puternic dar nu reuşesc să o fac să mănânce. Azi a mâncat un iaurt, deşi ştiu că lactatele nu sunt indicate la febră. Totuşi e bine că l-a mâncat şi pe ăla. De la temperatură i-au apărut şi afte în gură şi acum chiar că nu mai poate să mestece.


Sunt de atâtea zile nedormită, dar nu asta contează, ci faptul că nu ştiu ce pot să fac pentru ea ca să-i fie bine. Toate zilele astea a stat numai la mine în braţe. N-are nicio importanţă că-mi amorţeau mâinile sau că mă duceam la toaletă cu ea în braţe. Dacă simţea că o pun în pat se trezea plângând şi mi se rupea sufletul s-o văd cât se chinuie.


Şi azi a făcut febră. I-am mai dat sirop Nurofen preventiv şi văd că acum e ok, doarme.
Mâine dimineaţă merg cu ea din nou la ORL, să vedem ce ne spune şi alt medic. Poate totuşi trebuie să-i scoată amigdalele acum, nu peste 3 ani. Altfel, va sta mereu să se chinuie aşa şi nu vreau asta pentru ea.

Posted on 07/07/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. ei…multa sanatate…desi… cred ca urarea mea este tarzie…deja Eva este bine mercic… se joaca si este fericita ca un copil…asa e???hai zi ca e asa…

  2. Dacă e cu ganglionii foarte inflamți să nu fie și vreun streptococ ceva. Nici nu știu ce să mai cred. Mergi la mai mulți medici dacă ai timp.

  3. Multa sanatate!E posibil sa trebuiasca sa-i scoateti amigdalele. Si eu cand eram copil ma imbolnaveam foarte, foarte des, asta pana cand am scapat de amigdale (la 7 ani).Si nepotica mea are probleme, dar se pare ca din cauza polipilor. Se imbolnaveste des, are febra…Pana la urma solutia e operatia.

  4. Draga de ea , sper sa se faca bine si sa fie din nou zburlie!!

  5. Sper să fie bine.Eu una nu am înțeles amânarea, pentru că știu mulți copii operați de polipi sau amigdalită la vârstă Evei. Într-adevăr, e mai bine să nu să scoată, au un rol important în imunitatea corpului amigdalele, dar în astfel de cazuri nu se chinuie așa copilul…

  6. Am fost azi la doctor. Dupa 4 ore de asteptare, ni s-a spus ca trebuie operata. O saptamana ia un tratament, pentru ca e o infectie acolo apoi mergem la un control si e posibil ca tot atunci sa ne si internam pentru operatie. Sunt totusi bucuroasa ca am nimerit pe maini bune.

  7. Oricum, va trebuie retrasă infecția, iar punctele de puroi care sunt pe amigdale să fie izolate în așa fel să nu intre în sânge în timpul operației 😛

  8. Tu vrei sa ma sperii, nu? 😦

  9. Nu, dar astea ar cam trebui să ți le spună și medicul 🙂 Tu de ce crezi că nu se fac operații dacă există infecție? Operațiile alea se fac doar dacă viața pacientului se numără în ore 🙂 Când operezi trebuie ca infecția să fie ținută sub control pentru că infecția în sânge poate duce la septicemie și aia e ceva destul de nasol. Dar stai liniștită că daia face tratamentul ăla Eva și până nu va fi gata de operație nu va fi operată 🙂

  10. Nu am apucat sa vorbesc foarte multe cu medicul pentru ca intra intr-o operatie. Mi-a spus ca trebuie sa scape de infectie apoi la urmatoarea consultatie o sa vada daca mai e sau nu nevoie sa ii faca moldamin apoi vede cand o programeaza pentru operatie. Si din cate am inteles eu operatia dureaza 15 minute.

  11. Acum raceste si ea?..VARA?!?..:)..Oircum multa sanatate!

  12. Păi nu durează mult operația. Eu fiind mai mare mi-a făcut anestezie locală, dar Eva fiind mică nu știu ce anestezie îi va face. Ar cam speria-o dacă i-ar face locală. Dar nu durează mult.

  13. Paul, nu e racita…Creve, ii face anestezie generala.

  14. @Daa…eram putin (mai mullt) obosit..Trebuia bolnava..:).P.S. Adresa de mail e pol_nr13@yahoo.com

  15. Paul, nu-i nimic, te iertăm.. 😛

  16. Multa sanatate fetitei tale! Ce vesti mai ai?

  17. Acum e mai bine. Nu mai face temperatura si a inceput sa manance. Vineri mergem iar la control sa vedem daca e totul ok si cand o programează pentru operaţie.

  18. Eu stiu ca e indicat ca amigdalele sa fie scoase doar primavara.Multa sanatate Evei!

  19. Multumim Delia. I le scoate acum ca e o urgenta…

Lasă un răspuns

