O să te iubesc întotdeauna


Naivă mi-s de felul meu. Atât de naivă încât am crezut cu tot sufletul în vorbe în genul celor scrise în titlu. Am crezut în dragostea adevărată, în dragostea aia care odată ce începe nu se mai termină. Am crezut în gesturi mici dar semnificative, făcute din dragoste. Te iubesc-ul meu a venit mereu din suflet şi-n momente banale şi-n momente speciale. Eu încă mai cred că oamenii sunt frumoşi şi că dragostea nu se stinge.

Rânjesc în colţul gurii când zăresc pe stradă tineri care se ţin de mână şi care se privesc cu atâta dragoste. Mă emoţionez de-a dreptul când observ bătrâni care se plimbă prin parcuri şi când văd cum mâna ei îşi face loc în palma lui nu pot să simt altceva decât bucurie.

Mi-amintesc de bunicii mei, când eu eram mică. Ieşeau cu mine în parc, dar până să ajungem acolo se ţineau de mână. Eu eram atât de nerăbdătoare să ajung în parc încât o luam înaintea lor şi mă trezeam că prind de mână o altă femeie, care nu era bunica. Dar asta realizam abia după câteva momente. Şi-atunci intram în panică. Bunicii erau în spate, chicoteau şi-mi spuneau să mă liniştesc, că ei sunt în urma mea.

Mi s-a părut întotdeauna ceva de domeniul fantasticului ca o relaţie să dureze zeci de ani. Ok, dragostea trece, apare iubirea. Iubirea aia care este atât de caldă încât îţi inmoaie sufletul. Iubirea aia care aduce cu ea respect, înţelegere şi în acelaşi timp înţelepciune.

Oamenii ar trebui să se completeze. Unul să-l prindă pe celălalt atunci când este pe punctul de a se prăbuşi şi să-i dea o mână atunci când crede că nu se mai poate ridica. E atât de preţios momentul ăla în care simţi că cineva, acel cineva în care tu îţi pui toate speranţele, chiar e acolo, lângă tine, în orice moment.

E trist că atunci când o relaţie se încheie, unul dintre parteneri alege să arunce cu vorbe grele şi să mâzgălească cu noroi întrega relaţie. E trist că nu doreşte fiecare să păstreze momentele frumoase şi să se bucure de modul în care le-a trăit.

Mi-ai spus mereu că mă vei iubi întotdeauna.
Nu te-am crezut niciodată.

Posted on 11/07/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. "E trist că atunci când o relaţie se încheie, unul dintre parteneri alege să arunce cu vorbe grele şi să mâzgălească cu noroi întrega relaţie. E trist că nu doreşte fiecare să păstreze momentele frumoase şi să se bucure de modul în care le-a trăit.Mi-ai spus mereu că mă vei iubi întotdeauna.Nu te-am crezut niciodată."Am oftat… de ce oare e asa… mereu e asa.Imbratisare.

  2. Doamne, ca frumos ai mai scris! M-ai emotionat! 🙂

  3. Liz, nu stiu de ce e asa. Stiu doar ca razbunarile inutile aduc de multe ori suferinta celui care e nevoit sa le suporte. Apreciez oamenii care stiu sa-si dea buna ziua cand se intalnesc pe strada. Actiunile de genul asta, pline de ura…lasa in urma durere…dar pana la urma totul trece. Te pup.Margeluta draguta, iti multumesc. Imbratisare.

  4. Se intampla asta, pentru ca aproape de fiecare data unul din parteneri este incapabil sa-si asume greselile comise. E mai usor sa dai vina pe altul decat sa infrunti realitatea unui esec.

  5. Pacat, pacat ca unii nu stiu cand sa spuna STOP si sa mearga mai departe. Imi pare rau pentru faza aia cu blogul, nu m-am bagat pentru ca nu e treaba mea dar asta a aratat cat de copil e :(Hugs si capul sus, vei trece si peste asta :*

  6. @Jad, exact. E cel mai simplu sa arunci vina in ograda celuilalt. @Roscata, voi trece peste asta, asa cum am trecut peste enorm de multe lucruri urate. Hugs.

  7. Dap e trist..Poza mea de mascul arata asa:http://postimage.org/image/hmo8xqg4/:))

  8. poate ca… nu a tinut dragoste… pentru ca nu ai crezut niciodata…cred ca… cel putin pana la proba dubioasa… trebuie sa se acorde incredere… paote ca… sunt eu mai credul… si de aia zic asa…

Lasă un răspuns

