Ruşinicăăăă! Leapşa (2)


Creve şi Roşcata mi-au pasat o leapşă. Trebuie să spun câteva chestii de care mi-e ruşine. (cred)
M-au cam pus în dificultate că nu prea ştiu care-s alea de care să mă ruşinez.

  • Uneori sunt mult prea liniştită. Dacă se întâmplă ca cineva să-mi spună o chestie care mă deranjează, prefer să tac decât să încep să mă cert. Dacă e o chestie foarte urâtă, spun, clar.cearta, tacere,
  • Când sunt concentrată pe ceva anume nu aud pe nimeni din jurul meu, poate să-mi spună ce-o vrea, că eu nu aud. Sunt atentă la ce fac în momentul ăla.
  • Nu suport când cineva vorbeşte cu altcineva şi cineva-ul ăla se uita în ochii mei. Şi-i şopteşte ceilulalt la ureche. Am senzaţia că-s bârfită. Nu pot să tac aşa că-i spun să-mi zică ce are de zis. Poate chiar n-are, dar eu tot îi zic.
  • Mă trădează faţa întotdeauna. Nu pot să zâmbesc când ceva nu-mi convine, nu pot să mă prefac că totul e ok dacă nu e. Dacă nu agreez o persoană, n-are cum să nu-şi dea seama.

Leapşa merge mai departe la: Mihaela Anghel, Ticăloasa, Ella, Delia şi Cristi.
Mâine ar fi trebuit să merg cu Eva la doctor. Să o vadă şi să ne programeze pentru operaţie. Se mai amână cu câteva zile. Mergem marţi dimineaţă.

Posted on 14/07/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. eu ma rusinez ca… mi se inrosesc urechile cand sunt emotionat…sanatate evei… si sa fie cu succes la medic..

  2. Si eu sunt prea pasiva, prefer sa nu ma cert. Si pierd mult din cauza asta, pentru ca nu-mi sustin parerile si aleg sa fac ce vor altii. Si mi-e ciuda ca inainte nu eram asa…Iti multumesc pentru leapsa, am facut-o deja in urma cu cateva zile. :)Nepotica mea gata, s-a operat de polipi, se simte bine, inca nu poate iesi afara (cred ca azi e ultima zi de stat in casa). E vesela, se joaca…Speram ca de acum sa nu se mai imbolnaveasca la fel de des.

  3. Eu ador persoanele la care li se cunoaște pe față orice. 😀

  4. Ovi, multumim. :)Mihaela, probabil ca mai trebuie lucrat la partea asta. Si eu tac de cele mai multe ori desi sunt momente cand ma mananca limba si tare as spune ce am in minte. Ma bucur ca nepotica ta e bine.Diana…de ce? 😛

  5. Felicitari pentru domeniul propriu, sa il stapanesti sanatoasa :*

  6. Multumesc. :*

  7. Vai ce draguta e noua casutaa :> 🙂

  8. Paul, ma bucur ca iti place. 😀

  9. Gata! Am raspuns si eu!!!

  10. Felicitari Rux pentru noua casuta virtuala! 😉

  1. Pingback: Vacanța și blogul | Minte mare într-un corp mic

Lasă un răspuns

