Cele mai fericite momente.


Tot Creve a mai trimis o leapşă la mine. Trebuie să scriu despre momentele mele fericite. Multe sau puţine, sunt ale mele aşa că le voi aşterne aici. Începem cu copilăria, zic.

♣  Pe la 8 ani am fost foarte fericită când am primit o bicicletă. Am învăţat să merg pe ea la ţară şi ştiu că îmi juleam genunchii de fiecare dată când cădeam cu ea cu tot în fiecare şanţ.

♣  Când eram copil, eram în general fericită, mai ales atunci când eram lângă bunicii mei preferaţi şi mi se făceau toate poftele.

♣ La 14 ani am fost fericită şi mândră de mine atunci când am luat examenul de capacitate, şi la fel de fericită am fost după fiecare examen luat, în decursul anilor.

♣ Am fost cea mai fericită când am aflat că sunt însărciată. A fost cea mai mare fericire dintre toate fericirile. Bunica a aflat prima şi s-a bucurat pentru mine şi pentru fiinţa care începea să se dezvolte în mine.

♣ Am fost mega fericită când am ajuns acasă de la serviciu şi am găsit în cameră un porcuşor de guineea. Stătea cuminte în cuşca lui şi aştepta să mă cunoască. Îl băteam în fiecare zi la cap pe tatăl Evei. Îi spuneam că vreau porc, de când mă trezeam până adormeam. Nu mă aşteptam să îl şi primesc. L-am iubit tare mult. Şi-am plâns când am aflat că a murit. Asta se întâmplase recent dupa ce eu născusem. În perioada aia a stat departe de mine.

♣ Am fost fericită când am iubit şi am dăruit tot ce-am avut mai bun în mine. M-am bucurat de zâmbete, îmbrăţişări şi atingeri calde.

♣ Am fost fericită când Eva a spus prima oară mama. Când a început să meargă de-a buşilea, când a făcut primii paşi, când a  început să alerge, când a început să cânte şi să spună primele cuvinte…

Cu siguranţă au mai fost şi alte momente fericite.

Leapşa merge mai departe la toţi cei care vor s-o facă dar mai ales la cei de aici.

Posted on 20/07/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. Foarte frumoase amintirile tale. Astept sa simt si eu fericirile pe care ti le aduce un copil, cred ca sunt nepretuite.

  2. Drăguț drăguț. O colegă de facultate avea un porcușor de guineea care a trăit vreo 7 ani 😀

  3. O, daca nu as fi facut-o, deja, cu drag as fi preluat-o si eu 🙂

  4. Ultimul cu siguranță e cel mai deosebit. 🙂

  5. ce de momente frumoase..:P

  6. @Roxy…sunt. 😛

  7. Ce momente frumoase Rux! Cred ca un copil e fericirea suprema! 🙂

  8. Da Margeluta, este! Lasa ca o sa vezi si tu cum e :*

Lasă un răspuns

