Pleaca blogul în concediu?


Acum ceva timp credeam că nu mai vrea nimeni să-mi paseze lepşe dar văd că se-ntorc la mine voioase. Creve mă-ntreabă dacă blogul ia vreo pauză, ceva.

Şi ca să-i răspund, blogul nu ia pauză, dar eu o să iau. De la 1 august oficial sunt în concediu. Nu pentru că aş vrea eu, ci pentru că e nevoie.De la sfârşitul lunii iulie, creşă e închisă, aşa că mă văd nevoită să stau acasă cu Eva. O să încerc să lucrez de acasă pe cât posibil. Voi continua să vorbesc cu clienţii şi să încerc să mă întâlnesc cu ei seara, când o să fie mama acasă şi o să poată sta cu Eva. Mă îngrozesc când mă gândesc că va merge la grădiniţă şi acolo se ia vacanţă de la 15 iunie.

Oricum, o să fie bine şi pentru mine să stau acasă o vreme. Prea m-a ajuns oboseala. Aş vrea să mă odihnesc, dacă mă lasă Eva. O să am timp să mă plimb, să merg cu ea în parc…să fac diverse chestii de care nu am avut timp până acum.

Mâine dimineaţă ne internăm în spital şi tot mâine o operează.

Sper să fie totul bine, o să am inima cât un purice.

Posted on 24/07/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Va tin pumnii, sa scapai cat mai repede amandoua din spital!!! Va pup!!!

  2. Multumim! Pupici!

  3. Sper să ai un august bun. 🙂

  4. O sa fie totul bine, ai sa vezi 😀 :*
    Concediu placut!

  5. E bine. o sa fie bine >:D<

  6. Iti tin pumnii pentru maine, desi sunt sigura ca totul va fi foarte ok. Concediu placut, sper sa reusesti sa te relaxezi. :*

  7. Suntem bine. Suntem acasa acum. Maine povestesc mai pe larg. Va multumesc pentru cuvinte. :*

  8. Ooof Rux, va tin pumnii amandurora! Sper sa fie totul bine! Si eu am vacanta toata luna august, sa vedem daca si blogul intra in vacanta. 😉

  9. Ia sa faci leapsa asta sa ne zici daca ia vacanta blogul.. 😛

  10. E nasol totuși concediul forțat :))

  1. Pingback: Pleacă blogul în concediu? : Eva TEOdora | BunDeCitit.ro

Lasă un comentariu