Eu nu merg cu drag la dentist


Chiar nu. Mi se strânge inima în fiecare dimineaţă de luni, când ştiu că urmează să merg la stomatolog. Îmi place medicul meu, pentru că este un tip care comunică cu mine. Şi este foarte atent, mai ales că ştie că am oroare de dentişti. Astăzi aveam programare la prânz. Am lăsat-o pe Eva dormind  (frati-miu era acasă deci am stat liniştită) şi am plecat spre cabinet.


Trebuia să schimbe un pansament la o măsea care-mi dă dureri de cap de vreo 3 săptămâni.  Când mi-a dat ăla jos, mă durerea atât de tare încât îmi venea să-l iau la pumni. Când a mai văzut că începuseră lacrimile să curgă de durere, a pus mâna pe seringă şi mi-a zis că după anestezie o să scadă durerea apoi o să treacă de tot.


N-a trecut nicio durere nici în clipa în care a ajuns la cea de-a 7-a injecţie. Aveam toată gura amorţită, numai măseaua aia nu voia deloc să primească anestezic. N-a putut să facă mare lucru, pentru că ar fi însemnat să urlu de durere. Nu suportam să atingă locul ăla. Mi-a schimbat pansamentul, a pus acolo medicament + ceva care să omoare treptat nervul. Durerea trecuse spre finalul discuţiei noastre.


Îmi spunea mama că a vorbit săptămâna trecută cu o tipă care zicea că ei îi place să meargă la dentist. Şi copilului ei la fel. Că de fiecare dată merg cu drag la dentist. Cum se poate aşa ceva? Eu aş fugi de ei cât m-ar ţine picioarele.
Mă gândesc cu groază că săptămâna viitoare trebuie să merg iar la cabinet, dar şi cu o radiografie în mână. E posibil să fie nevoie să-mi scoată măseaua cu pricina. Să mai spun că o să-mi fie frică să mă mai aşez pe scaunul ăla?

Posted on 08/08/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Atunci te anunt ca si eu sunt una din persoanele care merge cu drag la dentist. 😀
    Am patit-o si eu anestezia, a fost intr-o zi in care nu eram in apele mele, si dupa vreo 3 injectii m-a trimis acasa ca nu avea ce sa imi faca. A, si inca ceva…inainte de dentist, incepand cu o seara inainte, nu bea cola, cafea.

    • Buxule, nu esti normala. :))
      Ce iti place asa mult la dentist?
      Eu numai cand vad fierataniile alea mi se face rau.
      Nu bausem nimic inainte.
      Si ma gandesc ca anestezia n-ar fi prins deloc, dar eu eram toata amortita, numai acolo unde trebuia, nu.

      • Dentist ca al meu nu are nimeni! 😀 De fiecare data ma ia si imi explica ca la aia mici, cum sa folosesc ata dentara, cum sa ma spal corect pe dinti, cum imi face iar programare pentru detartraj peste 6 luni si imi zice ca ma suna cu o zi inainte ca uit. si tot asa 😀 cum sa nu imi fie drag? 😀

      • Bun asa.
        Si mie imi explica toate cele.
        Si de ata dentara, na. 😀

  2. Chiar nu stiu cum poate sa-i placa acelei femei sa mearga la dentist. 🙂 Nici mie nu-mi place sa merg si nu pot spune ca am suferit prea mult acolo sau ca am mers prea des.
    Si cu toata anestezia, cand auzi freza aia tot e aiurea.

    • Eu am patit-o acum cativa ani cu un dentist.
      Adica n-a vrut sa imi faca anestezie si m-a chinuit ingrozitor de mult.
      De-aia am retineri cand vine vorba de dentist.
      Pot sa spun ca acum nu mai merg cu teama, desi cand ma asez pe scaunul ala si-l vad ca umbla cu rasnitele alea, ma trec toate caldurile.

  3. Și eu urăsc dentiștii :)) Nu medicii, cabinetele :)))

  4. 7 injectii?:-o

    eu nu am o treabă cu mersul la dentist. odată am şi adormit pe scaun ;;)

  5. Brrrr… nu mi-e frică, mi-e groază! Cred că aş prefera toate durerile lumii, numai să nu merg acolo, pe scaunul de tortură!

  6. Oana S.
    Eu eram ingrozita la inceput…dar acum e bine.
    Inca merg acolo cu teama, dar ma gandesc ca medicul ma ajuta…si scap de dureri si de toate…

Lasă un răspuns

