Şi mâine ce scriem?


Cum scriem? Când scriem? Citisem la un moment dat pe blogul Mihaelei Anghel un articol în care spunea că ea scrie în weekend articolele pentru toată săptămâna care urmează. Mi s-a părut interesant. Diana ştiam că are multe articole în drafts şi le publică atunci când consideră că e momentul.

Nu ştiu de ce dar eu nu pot scrie în wordpress-ul ăsta fără ca apoi să public. Sunt momente în care mă apuc să scriu ceva apoi renunţ de tot. Adică şterg articolul. Mi-ar fi plăcut să pot scrie, să le las acolo şi din când în când să dau publish. Când îmi vine pofta de scris, scriu.

Şi când mi se pare că o să scriu greu şi că o să-mi ia două ore să finalizez un articol, îmi dau seama că fiecare cuvânt curge şi că totul merge de la sine.

Voi cum scrieţi? Planificaţi cu mult timp înainte ce scrieţi, analizaţi bine subiectul înainte de a vă apuca de articol?
Mă gândeam să încerc şi eu măcar o dată să mă axez pe nişte articole, să le scriu şi în fiecare zi să public câte unul. Că şi aşa scriu din an în paşte de lene + lipsă de inspiraţie.

Posted on 16/08/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. am zile cand nu scriu nimic, si zile cand scriu si cate 5-7 articole si le pun la programat. 🙂

  2. Eu nu scriu direct în wordpress, n-am putut niciodată. Am un document word în care îmi salvez ideile și le dezvolt. Înainte și eu scriam foarte multe articole în avans, le programam pe blog și apăreau ele însă acum scriu de la o zi la alta, în cazul în care am ceva de scris.

  3. uneori scriu vreo 2-3 articole si le programez,alteori scriu ce imi vine direct.

  4. La mine sunt multe lucruri la mijloc.
    De pildă sunt articole, precum cele cu rețete, pe care le adun în 2 săptămâni, o lună, deci oricum le construiesc în timp. Cele pentru cărți se construiesc pe măsură ce citesc din carte.
    Sunt altele care îmi vin în minte acum, dar sunt dedicație pentru anumite zile.
    La fel ca Mihaela, dacă nu aș scrie din weekend, în timpul săptămânii nu aș avea ce să public.
    Și în plus… degeaba aș publica eu de mai multe ori pe zi. Cititorii mei par dresați să citească un articol pe zi și atât în mare parte. 😀

  5. Eu unul dacă am mai multe idei în cap le păstrez ca draft și dacă mai apare ceva între timp mai modific. Nu îmi aduc aminte când am postat mai multe articole în aceiași zi 😀 De asemenea sunt dăți când am scris și dau imediat publish. Asta când în ziua respectivă nu am publicat nimic.

  6. Cand scriam pentru ziar, si eu imi faceam plinu’ cu materale in week-end 🙂 Insa pe blog scriu cam ce-mi trece prin cap. Sa zicem ca la mine blogul, e un fel de jurnal…Nu am stat niciodata prea mult sa analizez un subiect, insa recunosc fapul ca mai am cateva materiale in drafts, pe care nu am avut curaj sa le public…Erau mult prea personale…
    Mi-ar place sa scriu materiale la care sa meditez nitel, insa pana acum, n-am apucat.

  7. scrisul meu este functie de timpul pe care il am la dispozitie…
    daca as vea timp zilnic pentru scris… nu as duce lipsa de teme sau cuvinte…

  8. In timpul saptamanii e mai greu sa scrii, vii obosit de la servici, te mai iei cu treaba prin casa si gata, vine seara. 🙂
    De aceea aleg sa le scriu in weekend. Si de multe ori lucrez zile (sau mai corect, zile de weekend) intregi la un singur articol. Nu-l public imediat, mai revin, mai corectez, mai aranjez.
    Bineinteles, exista si exceptii. Uneori ma apuca inspiratia si scriu in cateva minute un articol ok, bun de publicat.

  9. Si mie mi se intampla sa fiu asa obosita seara incat sa nu mai pot scrie.

  10. Scriu cum simt. Am momente cand primul lucru pe care il fac, este sa transpun pe blog starile. Insa am destule in drafts si din cand in cand, mai apare cate ceva programat, de care uitasem. Imi fac timp zilnic pentru a citi ce a mai scris unul altul, pentru ca si cititul il am impartit pe zile. Citesc intr`o zi 4 oameni dragi, insa cu tot cu postarile din urma. 😀

  11. Si eu scriu tot ce simt.
    La mine articolele apar in functie de ceea ce simt in momentul ala.
    Aia scriu, aia public. 😀

    Recunosc, mi-ar fi placut sa am rabdare si sa scriu mai multe articole pe care apoi sa le programez.

  12. la mine treaba sta pe perioade. am perioade in care sunt off si perioade in care sunt on:))

  1. Pingback: Pentru unii mumă, pentru alții ciumă « Gânduri rupte din mine

Lasă un răspuns

