Întrebare – 2


Când intraţi pe blog, vi se încarcă greu pagina? Dacă e aşa, tre să vorbesc cu cei de la suport tehnic.

So, aştept să-mi spuneţi.

Posted on 19/08/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. La mine a mers!
    E WAW tema! 🙂
    Sa aveti un sfarsit de saptamana super!!! Pupici pentru amandoua!!

  2. La mine se încarcă bine. 😀

  3. La mine se incarca…….chiar instant :))

  4. nupe,merge foarte repede 🙂

  5. As fast as it gets.

  6. Deci e rezolvata treaba.

  7. La mine merge bine.

  8. Nu am mai intrat de câteva zile aici, era altă temă. Acum intru din nou şi… Wow! Ce frumoasă!… Şi tema la fel. 😀

    PS: se încarcă ok.

  9. Lotus, multumesc. 🙂

  10. Blogul tau se incarca instant, la al meu trebuie sa astept o vesnicie. Am sunat la host si nu stiut sa rezolve problema…sunt extrem de dezamagita de blogway. Plugin-urile cerute de mine nu sunt compatibile cu platforma, e un cosmar, practic nu pot sa pun nimic pe blog.

  11. evateodora.ro

    Exact asta ma enerveaza si pe mine. La un moment dat chiar am vrut sa vorbesc cu tine, ca am vazut ca si tu ai blogul la blogway. Desi au facut update la wordpress, tot nu e in regula. Eu am o multime de probleme cu ei. Am avut de la inceput. Pluginurile nu merg, apar erori tot timpul, la un moment dat nu mai puteam sa scriu direct in wordpress ca era totul alb si nu vedeam nimic din ce scriu. In ultima vreme deabia mi se raspunde iar ca sa mut blogul pe alt host, au zis ca ma costa 40 E tranferul. Asa ca nu, multumesc. Aproape m-am hotarat sa ma intorc la wordpress.com.

  12. evateodora.ro

    Merci. Iti trimit maine mail.

Lasă un răspuns

