Blogway şi WordPress 3.0


Nu m-am gândit prea mult înainte să cumpăr domeniul pe .ro. Voiam demult să fac pasul ăsta, dar am tot amânat. Încercasem cândva să cumpăr un domeniu cu plata online, dar mi-a dat cu virgulă. Şi-am renunţat. Într-o zi citeam un articol pe blogul lui Nice şi în dreapta jos am văzut sigla Blogway. Din nou curiozitatea m-a împins să intru pe site. Nu mi s-au părut scumpi aşa că am profitat de faptul că mai aveam câţiva bănuţi pe card. Si-a mers totul spre surprinderea mea. Aşa m-am ales cu evateodora.ro.

N-am vrut domeniu ca să ajung în top. N-am vrut domeniu ca să pun reclame şi să fac bani din el. Nici nu ştiu cum. Platforma de wordpress mi se pare cea mai bună pentru un blogger. M-a încântat faptul că puteam adăuga ce teme îmi doream. Ştiu că pe voi vă enervează chestia asta. Dar nu am găsit o temă care să îmi placă şi care să  consider că mi se potriveşte. Aş lăsa-o pe asta de acum, totuşi. Poza cu Eva parcă se vede bine în sidebar.

Mă mai încânta faptul că puteam instala ce pluginuri vroiam. Problema e că majoritatea pluginurilor nu merg din cauza versiunii de wordpress. Toată lumea foloseşte versiunea 3.2.1, numai eu am versiunea antică de 3.0.5. Din cauza asta nu merg teme, pluginuri şi alte cele. Şi mi se pare aiurea. Plăteşti pentru un serviciu de care nu poţi beneficia aşa cum trebuie.

Sunt mulţumită de partea de suport tehnic, pentru că ţi se răspunde imediat. Au fost ceva probleme, ca atunci când nimeni nu mai putea lăsa comentarii pe blog, dar s-a rezolvat în câteva ore. Bine că m-a atenţionat Roxy.

Luna trecută mi s-a spus că până pe 20 iulie se va face upgrade la wordpress. Săptămâna asta mi s-a spus că pe 1 septembrie. Sunt curioasă daca aşa va fi.

Posted on 23/08/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 23 comentarii.

  1. Mult succes cu noul domeniu! 🙂

  2. Multumesc mult.

  3. Curios cu hostingul tău. La majoritatea firmelor unde îţi hostezi un site/blog, ţi se oferă acces direct la baza de date, acces direct prin ftp la fişierele de pe server etc. Astfel poţi să instalezi tu ce versiune de wordpress doreşti sau ce fişiere doreşti pe server, atât timp cât nu contravin termenilor şi condiţiilor impuse de ei (de ex să nu conţină viruşi, instrumente de hacking). Mi se pare şi normal, hostul fiind plătit de tine, să poţi pune ce vrei pe el. Chiar mai mult, fiecare versiune nouă la orice soft aduce de obicei corectarea anumitor vulnerabilităţi aşa că este foarte recomandat din punct de vedere al securităţii să se ruleze permanent ultima versiune la orice soft.

  4. Am acces la ftp, dar nu pot face upgrade la wordpress. Am inteles ca asta o pot face numai ei si o fac intr-o data anume pentru toate blogurile de pe server.

  5. poate nu e firma serioasa… 😳

  6. Tema asta era disponibilă și în versiunea free de la WordPress :))

  7. Cât despre faptul că ai WordPress 3.0.5. nu merge să faci update? Dacă nu, înseamnă că trebuie să vorbești cu cei de la tehnic deoarece nu au serverul configurat pentru asta.

  8. @Creve

    Pai si atunci de ce mi-au spus ca se va face update la 1 septembrie? Mi-au spus ca update-ul nu il pot face eu. 🙄

    Tema am avut-o si cand era blogul pe wordpress.com 😆

  9. Eu înţeleg ce spui tu, dar nu mi se pare prea ok. Poate că poţi updata dar au zis nu în ideea că nu o să te descurci singură. Altfel este dubios. Eventual data viitoare când vorbeşti cu ei întreabă-i de ce nu poţi.

    Teoretic dacă ai acces prin ftp upgrade-ul este doar o problemă de copiere/rescriere fişiere. Ar trebui să meargă…

  10. Azi la ora 15:00 incepe concursul.

  11. Mie imi place mult tema asta. e aerisita, se citeste usor si poza Evei se vede super acolo (e o scumpica de fata). Foarte bine ca ai trecut pe .ro e mult mai usor de retinut numele blogului. Eu initial mi-am luat pe .com unde sunt si acum, dar multi incercau cu .ro si nu ma gaseau. Asa ca mi-am luat si domeniu pe .ro si i-am facut redirect catre .com sa fie toata lumea multumita 😛
    hugs! si felicitari pentru noua casuta!

  12. Păi știu că sunt servere configurate în așa fel încât să poți da tu update când dorești la platformă și plug-inuri.

  13. @Lotus
    O sa vorbesc din nou cu ei.

    @Simpler
    Multumesc pentru ca mi-ai spus.

    @Ana
    Ma bucur ca iti place. Chiar nu prea stiam la ce tema sa ma hotarasc.

    @Creve
    Ei au zis ca trebuie sa astept pana fac ei update.

  14. E mai placuta tema asta… e mai calda 😀
    weekend placut :*

  15. felicitari pentru schimbare… sa te simti mereu bine aici… asa iti doresc… ba chiar si mai mult…
    oare… fericirea tine mereu si de implinirile asteptarilor pe care le avem in orice alt domeniu din viata??? daca da… in domniul asta… tu esti fericita… si ma bucur pentru tine…
    ovi

    • Ovi, cred ca da…eu gasesc fericirea in lucruri marunte…sper ca si tu sa fi fericit…

      • da… sunt fericit…
        evident… nu uit ca fericirea este relativa…
        acum sunt fericit ca… irene, nu a facut prea mare rau azinoapte… doar a rupt o floare… si o tufa de forsythia…(sorry ca nu stiu cum se zice la asta in romaneste… nu-mi place asta… dar nu am ce face)
        fericirele marunte… sau din lucrurile marunte… formeaza marea fericire…

      • @ovi, frumos spus…si da, asa e….fericirile marunte formeaza marea fericire…

  16. bafta:)..iar tema..e super:*

  17. Multumesc. Ma bucur ca iti place. :*

Lasă un răspuns

