Concurs Simpler


Concursul asta mi se pare interesant. Chiar sunt curioasa cine o sa castige. Am dat o provocare…de mai bine n-o dadeam. La inceput mi s-a parut banala, dar apoi cand provocarea s-a intors la mine nu mi s-a mai parut deloc usoara. Problema a fost si timpul, deabia am apucat sa o fac…

Iata dovada:

Posted on 09/09/2011, in Fără categorie and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. am fost descalificat din prima… nu am putut rezolva provocarea… imi cerea sa ma filmez cantand… si nu am aparatura de filmat… ca de cantat… abia astepam… :P)

  2. evateodora.ro

    Sincer, nici eu nu m-as fi filmat.

  3. Interesant 😀 …

  4. Foarte interesant concursul, iti urez multa bafta in continuare.

  5. abia aştept să văd ce provocări mai primeşti :))) muhaha !

  6. evateodora.ro

    Va multumesc dragelor. :*

  1. Pingback: Vin sărbătorile , vin sărbătorile !! | Love addiction √v^√v^√ღ

Lasă un răspuns

