Moşu Crăciun


Pentru a reuşi, dorinţa ta de a avea succes trebuie să fie mai puternică decât teama de a nu reuşi.

Toamna asta chiar îmi place. Dimineaţa e răcoare iar ziua soarele ne încălzeşte. Toamna asta s-a amestecat cu vara. Nu vreau să vină frigul dar parcă nu mi-aş mai dori temperaturi atât de ridicate, deşi sunt convinsă că atunci când va veni gerul îmi va fi dor de ele.

Într-un post, foarte foarte drăguţ, Alina s-a gândit şi la mine. I-am spus atunci că voi scrie un post despre ce îmi doresc să-mi aducă Moş Crăciun. Totuşi, nu mai e mult până vin sărbătorile. Vreau zile calde atunci, calde în suflet. Vreau cuvinte frumoase şi fapte pe măsură. Vreau îmbrăţişări şi atingeri fugare. Vreau ca Eva să fie fericită. Vreau să vorbească din ce în ce mai mult şi mai bine, să se joace, să mergem la derdeluş.

Pentru mine îmi doresc să fiu sănătoasă. Îmi doresc asta mai mult decât orice. Apoi să fiu fericită. Bineînţeles, ca orice om, sau orice copil (să nu râdeţi) îmi doresc şi ceva material, palpabil, bun de folosit.

De vreo 2 ani încoace am devenit obsedată de telefoanele mobile. Mă plicitsesc repede de ele şi mereu vreau altceva. Le-am tot schimbat, luat altele şi aşa mai departe. Un singur telefon am iubit cel mai mult dar m-am despărţit de el. Nimic nu e veşnic.

Acum mi-aş dori un iphone 3. Nu 4, nu 5. Ăla îmi place şi pace. Aş naviga pe internet, aş citi mail-uri, poate aş scrie şi pe blog. Ar fi telefonul de care nu m-aş despărţi. Iar dacă şi el ar renunţa la mine, atunci chiar aş plânge.

Apoi mi-aş dori un e-book. M-aş îmbăta 3 zile de fericire dacă l-aş avea. As merge peste tot cu el şi aş citi ce-mi pofteşte inimioara. În metrou timpul ar trece mai repede. Îl vreau. Şi la un moment dat o să-l am.

Voi ce vă doriţi de Moş Crăciun?

Posted on 13/09/2011, in Blog. Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Un e-book îmi doresc și eu. Și cum la mine e luna cadourilor, sper să reușesc să îmi fac timp în weekend să merg să îmi cumpăr unul. 😀

  2. Iphone 3 e cel mai fain. 3gs mai exact. Nu-mi place 4 ca e patratos iar 5, cand va aparea, va fi muuult prea scump. 🙂
    Eu de Mos Craciun vreau 2 aparate foto. De fapt e dorinta mea + a iubitului meu. Eu vreau un aparat foto mic, compact, el vrea unul mare, profesional. 🙂

  3. jobjobjob. de se poate pana atunci e si mai bine. promit sa fiu eu mos cu tot ce presupune pentru altii. 🙂

  4. Mi-ai dat tema de gandire!!
    Iar dupa ce am citit lista ta, ma gandesc ca in iphone 3, as merita si eu. Si-s tare curioasa care e treaba cu e-book-ul. Nu de alta, dar blonda de mine, inca nu stie cu ce se mananca.
    Pupici pentru fetele mele!!!

  5. 3gs am si eu si sunt mai mult decat multumita de el deci de ai primi sau ti-ai lua nu ai regreta. 🙂

  6. Devreme pentru Mos 😀

  7. Deci pe tine te-ar încânta niște cadouri IT 😀 La ora asta 3GS e okay ca telefon pentru că e și ieftin comparativ cu concurența. Din octombrie câdn ar trebuie să apară iphone 5 sau 4G cum or vrea să-i spună, or să mai scadă prețurile și la iphone 4 așa că instant 3GS-ul o să aibă un preț de 3G. Deci dacă pui bani la pușculiță o să îl cumperi 😀 E-book readere-le sunt ca preț la 350 RON cele mai ieftine 😛

  8. fac opinie separata… am avut iphone 3 si a fost super… acum am 4 este si mai si… abia astept sa vad cum va fi 5… si poate ca imi darueiste unul mosul… (desi nu cred in mosi…)
    sa ti se (sa vi se) implineasca dorintele… asa va urez…

  9. blackberry, categoric!:D

  10. sanatate, bucurii, sa schimb telefonul, sa-mi cumpar o tableta si…cam atat:D

  11. Ce imi doresc?! Sanatate! Pentru mine, pentru familia mea, si pentru cei dragi.

  12. să-mi iau examenele :)))) că-n momentu’ de faţă pt mine un E-book ar fi un vis prea prea … vis :)))

Lasă un răspuns

