Ia-mă de toartă şi spune-mi ceaşcă


Ştiu că printre bloggeri avem persoane care sunt băutoare de ceai. Şi au încercat fel de fel de sortimente de ceai. Eu recunosc că nu prea beau, decât atunci când sunt răcită. Sau dacă se întâmplă să găsesc ceai cu scorţişoară. Daaa, îl ador. Mihaela Anghel ne-a scris multe despre ceaiuri şi a descoperit cele mai diversificate tipuri de ceaiuri. Poate o să îi placă şi colecţia impresionantă de ceşti, pe care vreau să vi le împărtăşesc.

Dacă aţi putea alege o ceaşcă, spuneţi-mi care ar fi aceea.

Posted on 14/10/2011, in Blog. Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Toate sunt superbe, o aleg pe numarul 28. 🙂

  2. Prima oara si mie mi-a placut mult tot 28.

  3. Îmi place așa… să mă uit la ele.
    Dar din astea fantezie nici nu mi-aș cumpăra, nici nu aș folosi.

  4. Ultimul rand, a patra cana. Cea rosie, care pare sa stea intr-o barcuta!!
    Ma bucur mult ca ai revenit cu noi posturi!! Hugs!

  5. De pe al doilea rând, penultima. De pe ultimul rând, ultima. Dar sunt atâââât de frumoase că nu cred c-aș bea din ele, ci doar le-aș ține de colecție! 🙂

  6. Vai, sunt superbe! Nu as alege doar una, mi-ar placea toate, as gasi un ceai anume de baut in fiecare din ele. Sa se potriveasca ceaiul cu ceasca. 🙂
    Mersi de mentionare!

  7. Cu multa placere, Mihaela.

  8. Dintre toate si eu tot pe aia mi-as lua-o.

  9. penultima… parca e mai simpla 🙂

  10. De toarta iau si eu prima cana de pe al 5 lea rand. 😀 Sunt absolut superbe toate dar albastru mereu ma va da pe spate!

  11. Iiii, ce faine sunt! Nu as putea alege doar una, sunt prea dragute! Pentru o ceasca ca astea m-as apuca de baut ceai, desi mie nu-mi place! :))

Lasă un răspuns

