Oamenii care îmi displac


Nu-mi amintesc daca am mai postat despre categoria de oameni care mă irită cel mai tare. Nu-mi plac sub nicio formă persoanele care vor să ştie tot, care ciulesc urechile la orice cuvânt rostit şi care se prefac că fac ceva dar de fapt ascultă ce spui tu. Am cunoscut la un moment dat o tipă care vorbea la telefon dar care era atentă la ce vorbea cel de lângă ea. Culmea e că omul care purta o discuţie cu respectiva, fie că era vorba de o convorbire telefonică, era lăsat să aştepte în timp ce ea răspundea persoanei de lângă, persoană care vorbea cu altcineva.

Nu-mi place să mă întrebi cu cine cine vorbesc în timp ce eu chiar am o discuţie. Nu-mi place să mă întrebi dup-aia ce am vorbit cu persoana respectivă. Astea mi se par chestii de bun simţ. Poate aveam o problemă personală pe care nu sunt dispusă să o împrăştii în tot satul.

Nu suport persoanele care critică orice văd sau pe oricine întâlnesc. De exemplu nu-mi place să-mi spui: ”vai, ce frumos îţi vine costumul ăsta! eşti foarte frumoasă”. Iar apoi să dai cu mucii în fasole: ”totuşi cred că o eşarfă colorată te scotea în evidenţă” sau ” de ce nu porţi cămaşa aia lila care ţi-a cumpărat-o maică-ta?” Că aia e transparentă, de-aia! Şi la serviciu prefer să mă îmbrac decent, mai ales că mă întâlnesc des cu oamenii, clienţi sau potenţiali clienţi.

Nu-mi place să atrag privirile asupra mea. Sunt stânjenită când mi se fac complimente, deşi sunt conştientă că în anumite momente le merit.

Nu-mi plac oamenii insistenţi şi glumele grosolane. Nu râd la comandă şi nu mi-e jenă să-ţi spun să faci abstracţie de mine o jumătate de oră, dacă sunt indispusă sau ceva m-a supărat. Nu-mi place să mi se facă observaţii în public. Ia-mă deoparte, zi-mi ce nu-ţi convine, dar nu ţipa în gura mare.

Gata. Mi-am spus oful. Nu mai puteam să ţin mult în mine. Azi m-au iritat nişte persoane şi simţeam nevoia să le scriu. Sunt supărată că n-am mai primit lepşe de la voi, dar vă iert, ştiu că nu mă uitaţi voi, cu una, cu două.

Aşa că din postul ăsta aş vrea să fac o leapşă. Cine vrea poate să o preia. Dacă vă tentează, titlul este următorul:
Tipuri de oameni care-mi displac!

Posted on 04/07/2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Chiar as fi vrut sa scriu despre asta si am un post pe undeva prin ciorne despre oameni pe care nu-i suport! Si tot diseara iti trimit eu o altfel de leapsa, care sunt sigura ca o sa iti placa. 🙂

  2. Deabia astept leapsa..

  3. Am preluat si eu leapsa. 😉

  4. Ma bucur, Mihaela.

  5. He heee, sunt multe tipuri de oameni care imi displac. Daca ma apuc sa le insir, nu mai termin! :))))

  6. Este urât ca unei persoane să-i fie făcute observații în public, cel mai bine este în particular. Însă sunt cazuri când este necesară această observație de față cu alte persoane.

Lasă un comentariu